A-Merk met voordelen van private label

Afbeelding-2-300x244

Een goede nachtrust: dat is de eerste prioriteit voor een consument die een nieuw matras of boxspring zoekt. Een goede slaap in de nacht zorgt immers dat we overdag optimaal kunnen presteren en genieten. Het merk Softline van Maxtras biedt het ideale antwoord op onder andere die vraag. En naast een antwoord voor de consument biedt Softline haar partners een A-merkstrategie gecombineerd met de krachtigste voordelen van een private label. In de januari editie van Vakblad Slapen leest u er alles over. Nog geen abonnee? Vraag een gratis proefnummer aan via onze website.

Lees ook
Private label voor Flinders

Private label voor Flinders

Flinders lanceert dit jaar een private label. Zo wil Flinders de focus leggen op het ontwikkelen van een eigen identiteit. Het label zal vooral uit exclusieve meubels en gelimiteerde edities van samenwerkende designlabels bestaan. Deze producten zullen samen met de leveranciers in beperkte oplage geproduceerd worden. 'Hiermee kunnen we een Flinders...

Circulair matras

Circulair matras

Koninklijke Auping en DSM Niaga hebben een compleet circulair matras ontwikkeld. Elk onderdeel van dit matras is volledig recyclebaar voor hergebruik in een nieuw matras. Bovendien kan elk onderdeel individueel worden vervangen. De eerste matrassen worden nog voor het einde van het jaar in gebruik genomen door Landal GreenParks.  Het matras bestaat...

Recticel stelt winstambities bij

Recticel stelt winstambities bij

Recticel schrapt na een zwak derde kwartaal de ambitie om dit jaar winstgroei neer te zetten. De omzet van de groep daalde met iets meer dan 4 procent in het derde kwartaal, in de eerste negen maanden is inmiddels een kleine 1,1 miljard euro omgezet. CEO Olivier Chapelle zegt dat de markten waarop het bedrijf actief is, verzwakt zijn. Daaronder ook...