Droomkamer van de consument

Slaapkenner, de formule van Euretco, gaat de droomkamer van de consument formuleren. Hoe ze dat gaan doen? Gedurende heel 2013 wordt er online een droomkamer ontwikkeld naar wens van de consument. Via de speciale website slaapkenner.nl/droomkamer kan iedereen 168 uur per week, dag en nacht, ontstaan, groei en bloei van deze droomkamer volgen. De input van de slaapfans van Slaapkenner bepaalt hoe de Droomkamer eruit gaat zien. In de Slaapkenner-winkels wordt deze co-creatie stap voor stap gevolgd. Consumenten zijn dus getuigen van het hele proces en kunnen via de bijbehorende Facebook-pagina en in de winkels stemmen over onderdelen van de Droomkamer. Irene Veenema, Productmanager Slaapkenner: “We willen met dit bijzondere project meer inzicht krijgen in de consumentenvoorkeuren als het om slapen gaat. Aan de hand van de ervaringen die we opdoen, gaan we slim inspelen op wat consumenten willen met producten, advies en natuurlijk leuke acties.”